sobota, 4 stycznia 2014

Wykreślanka i Wywiad



Wykreślanka! Cz 3.

 Odpadli już Rafa i Angie oraz German i Jade. Kto teraz?

Wywiad z Violettą i Ludmi.

Violetta kontra Ludmiła:

1. Wymień trzy cechy które najlepiej cię opisują.
V: Jestem marzycielką, pełną pasji- no.... trochę naiwną.
L: Jestem bardzo utalentowana, ambitna i piękna.

2. Twoja wada? 
V: Łatwo się złoszczę, Zwłaszcza na ojca. I jestem niezdecydowana.
L: Często obgaduję innych za ich plecami.

3. Co będziesz robiła, gdy dorośniesz?
V: Nie wiem gdzie, nie wiem z kim, ale mam nadzieję, że w moim życiu będzie muzyka.
L: Będę występować na scenie, przed tłumem oszalałych fanów. Nie mogę się już doczekać.

4. Podaj jakąś pozytywną cechę twojej rywalki.
V: Ludmiła ma silny charakter i nikogo się nie boi.
L: Całkiem nieźle śpiewa.

5. A teraz jej wadę.
V: To perfidna, okropna manipulantka.
L: Jest słodka do obrzydliwości.

6. Gdybyś była zwierzęciem, to jakim?
V: Słowikiem
L: Tygrysem.

7. Byłaś kiedyś zakochana?
V: Tak
L: Tak

8. Co najbardziej drażni cię w tej drugiej?
V: To, że muszę ciągle oglądać się za siebie.
L: To, że zawsze odgrywa rolę tej mądrej i dobrej. Wszyscy ją uwielbiają. Co za nuda.

9. Twoje marzenie?
V. Śpiewać
L: Śpiewać

10. Twoja ulubiona piosenka?
V: Entre Tu y You.
L: Przecież  to oczywiste. Destinada a Brillar.

11. Czym jest dla ciebie miłość?
V: Czymś, co uskrzydla, choć czasem przysparza cierpień.
L: Czymś bolesnym, kocham chłopaka bez wzajemności i jest mi teraz bardzo ciężko.

12. Twoje ulubione hasło?
V: Spełniaj swoje marzenia. To jest najważniejsze!
L: W duszy możesz cierpieć, ale pamiętaj: łzy psują makijaż!
 
 

1 komentarz:

Witam was na moim blogu!
Dziękuję wszystkim którzy zajrzeli na mojego bloga i zostawili po sobie ślad.
Zachęcam do podawania adresów swoich blogów, na pewno zajrzę i pozostawię po sobie ślad.
Uznaję obserwację za obserwację!